14/1/10

Ανδρέας Αντώνος



Βιογραφικό;

Είμαι 31 και τρέχω, τρέχω για την δουλειά, για την δουλεία μετά την δουλεία (για να πιάσω την καλή), για το σπίτι, με και για, συγγενείς και φίλους, για τις σπουδές (ακόμα), που και που για την κοινωνία, να δω μία ταινία, για καφέ, για να φύγουμε διακοπές, να γράψω ένα βιογραφικό που πρέπει να στείλω εχθές.

Όχι δεν είμαι εσύ, τον παππού μου τον έλεγαν Ανδρέα, και χαλαρώνω, χαλαρώνω με τα cartoon μου, την κοπέλα μου, με το OFF του υπολογιστή μου, με το ποδήλατο μου που με πάει παντού (δεν έχω του του), με την ιδέα ότι αν είχα χρήματα δεν θα έτρεχα να αγοράσω την καινούργια, σε 12 άτοκες δώσεις, υπέρ πολύτιμη τοστιέρα.

Ανδρέας Αντώνος


Curriculum vitae?


I am 33 years old and I’m always in a hurry. I’m in a hurry to get to my work, to slave after my work (to earn more than I am spending), for the house, for and with, relatives and friends, for my studies (still learning), sometimes for society, to watch a film, to drink a coffee, to go on holidays, to write a letter that should have been sent yesterday. No, I’m not you, my grandfather’s name was Andreas and I’m at ease, I’m at ease with my comics, my girlfriend, when my computer is switched off, with my bicycle that takes me everywhere (I don’t have a car), with the idea that if I had money, I wouldn’t have to run to buy the new precious toaster, in twelve – without interest – installments.

Andreas Antonos

www.antonosart.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου